En ovanligt produktiv dag.

Vanligtvis när jag och Adde är med varann brukar vi vara otroligt oproduktiva.
Igår bestämde vi oss därför för att ta oss i kragen och gå och hälsa på farmor och farfar.


När vi kom dit blev vi (till min stora förtjusning) bjudna på den överblivna prinsesstårtan
som jag berättade om i det här inlägget.


Sedan beslöt sig Adde för att visa sin kreativa ådra genom att först göra en förtjusande
håruppsättning på mig. (Ja det är presentsnören :P).


Sedan hittade han en legolåda som, efter en stunds djup koncentration, resulterade i..


..den här vackra skapelsen. X'D


Och han var fett nöjd.


Efter en liiiten stunds oproduktivitet....


..så gick vi och hälsade på Pia och David.
På deras altan har Alma ett prinsesstält, och det tog inte lång tid innan jag hittade min pojkvän där inne (of course).


Tur att du är söt. <3


"Sköld..pa..ddaaa.."


Alma var först sjukt blyg för Andreas, och sprang och gömde sig så fort han kom. Men efter att han brutit isen genom att sätta på sig hennes fjärilsvingar (som ni ser på bilden uppe till höger) på hans huvud, var de två oskiljaktiga hela kvällen. Nu tror bestämt jag att jag har fått en liten konkurrent, för boy, was she in love with him. ^^

Han fick både sitta bredvid henne när vi fikade, och så fick han en STOR kram när vi skulle gå hem.
(Det fick inte ens jag lol! ;P)

Det var lätt det sötaste jag har sett.

Tack för att du är som du är älskling.

Kommentarer
Postat av: TehAdde

Lol! De där är inte LEGO!

2009-04-20 @ 10:04:21
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Adde: Men lol på dig själv! Vad 17 är det då? XP

2009-04-20 @ 11:42:02
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim