My special day. ^^

Ni vet hur det var när man var liten kvällen innan man skulle fylla år. Man ville somna så fort som möjligt så att det kunde bli morgon någon gång, den morgonen som man hade väntat på i ett helt år! Sedan vaknade man alldeles för tidigt, så man blev tvungen att vänta på gratulanterna i flera timmar.
Det där har nog de flesta vuxit ifrån by now.
Dock inte jag. :P
Igår vaknade jag typ 40 mintuer innan min famijl kom in och sjöng för mig (alltså klockan 05.20). Jag låg och var huur nervös som helst av nån anledning. Anyway, klockan sex kom de in och sjöng och gav mig presenter.
Jag fick bland annat:
  • En neccessär
  • Pengar
  • Två kokböcker
  • Två resväskor
  • Ett fotoalbum
Efter det bar det iväg till skolan, där morgonen morjade med nationellt prov i engelska. Fuuun!!
Sen överraskade mina klasskompisar, samt några jordbrukare, mig med
att sjunga för mig i matsalen.
Haha, det var lite roligt. :P Och pinsamt.

Väl på busstationen innan jag skulle åka hem överraskade Nils mig med att köpa en glass till mig för att jag fyllde år. Sööt! :O
(And btw, Magnum temptation is the shiiiiet!)




Väl hemma var det bara att snabbt byta om, och tio minuter senare kom hela tjocka släkten (+Adde och Alexander).


Alexander


Sandra och farmor


Ehm..faster Pia. :P


En till av mina kusiner som blir kära i min pojkvän. :P

Efter middagen blev det presentutdelning igen, och jag fick bland annat:
  • Ett guldhalsband med ett litet hjärtsmycke (Vem det var ifrån kanske ni kan gissa, med vad det kostade ska vi inte prata om)
  • Ett presentkort på Gina Tricot
  • En liten minigolfbana i trä som min 10-åriga kusin Benjamin gjort på slöjden (yes, he´s talented)
  • Mer pengar
  • Ett nummer av tidningen "Härliga hund"
  • Ett busskort laddat med resor från Bygdeå till Ånäset (väl behövligt :P)
  • En skiva med låtar från "Djurens brevlåda". (Alla som gick i min klassi mellanstadiet borde känna igen dom låtarna :P)
  • En barnbok som lär barn att räkna till tio med figurer från Richard Scary´s äventyrsvärd. (Internt mellan mig och Alexander XP)
Sedan kom Ellenpellen förbi. Det är helt sjukt hur bra den flickan känner mig. Hon vet PRECIS vad jag behöver och vill ha. Av henne fick jag:
  • Ett silverhalsband med ett silverkors (som jag har sökt efter huuur länge som helst)
  • Ett par silverörhängen formade som nötter (en not-flera nötter :P)
  • Och en låda med Ellens go´kakor. ^^
Så här ser Ellen ut nu för tiden btw:

Heeeet! :O

Sen blev det tårta (som jag hade taggat heeeela dan!) och efter det bestämde jag, Sandra, Ellen, Alexander och Andreas oss för att spela "Pratmakarna". Tjejerna mot killarna (Martin tittade förbi senare och joinade killarnas lag), och killarna blev fett ägda. ;P

Sist av allt avslutade vi kvällen med att se Greys Anatomy.
En HELT perfekt födelsedag alltså! ^^

Tack alla ni som gjorde min dag till den bästa någonsin. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det stavas Scarry som ja inte ha fel :P



Sen vart vi inte FETT ägda! Vi hann ju halva planen iaf medans ni va en mer!?!?

2009-04-23 @ 14:05:41
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Faster P

Ser ut som jag har värsta råfeta valkarna, men det är ju stolen som syns!! Lovar! Usch! Nästa gång ska jag posa, det där var ju inte så smickrande kort! Promise! love p

2009-04-23 @ 21:23:59
Postat av: Mikaela

Kul att du blev glad över din dag ! Fint rim va? Y

2009-04-24 @ 08:17:01
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim