Det bidde "Bulldog" ändå! :D

För några veckor sedan kom två personer från SVT i Umeå
till min klass. De berättade att de under jullovet ska spela in ett nytt barnprogram som heter "Bulldog", och i det programmet ska det ingå
(som namnet kanske avslöjar) ett antal hundar.

Det de var ute efter var fem personer som kunde ta hand om hundarna under inspelningen, samt gå in med dem i studion vid sändning vid ett tillfälle.
De av oss som var intresserade av att medverka fick skriva ett slags CV med
hur mycket erfarenhet vi hade med hundar, om vi hade scenvana o.s.v.

Jag var självklart intresserad, men tyvärr så jobbar
jag under nästan hela lovet.
Dessutom ska jag på UNITE, så jag hade bara möjlighet
att medverka vid typ tre av åtta inspelningstillfällen.
Det skrev jag även i min ansökan, och därför räknade jag med att inte bli uttagen, i och med att det fanns folk i klassen som kunde vara med alla gånger, vilket skulle vara lite smidigare.

Jag blev heller inte uttagen, MEN- nu är det en av de fem utvalda
som fått förhinder under två inspelningsdagar, så idag fick jag ett samtal
av en av de ansvariga för programmet som frågade om jag
hade möjlighet att ersätta henne!

Yey, sa jag!

Så nu taggar vi 7:e-8:e Januari, folks! :D


Kommentarer
Postat av: Gunvars

Och 11:e januari då!

2009-12-08 @ 21:13:02
Postat av: Micka

Va? Vad händer den 11:e?

2009-12-09 @ 14:05:51
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim