Jag talar ut.

Det började för inte så länge sedan.
Några av mina kompisar hade testat, och dom sa att det var kul.
Dom tyckte jag var konstig som aldrig hade provat,
och var aldrig sena med att påpeka det för mig.

Från början var det lättare att stå emot, medans jag forfarande hade vänner
som inte heller hade testat.
Men snart blev även de övertalade, och plötsligt stod jag där ensam.
Då var det inte lika lätt längre.

"Men jag testar väl då, bara en gång", sa jag till slut.
Men en gång blev två, två gånger blev tre, sen fyra, sen fem..
Efter det var jag fast.

Först gjorde jag det bara i skolan, med mina kompisar.
Dels på rasten..men sen även under lektionstid.
Sedan började jag göra det hemma också.
Då låste jag in mig på mitt rum och höll på hela natten,
livrädd att mina föräldrar skuille upptäcka mig.

Jag började med lite lättare grejer-
"Bejeweled blitz", "Bouncing balls" osv..
Men snart gick jag över till de tyngre grejerna-
"Farmville", "Happy aquarium", "Happy pets"..
Först bara katter.
Sedan blev det hundar också..

Det är inte det att jag inte KAN sluta- för det kan jag!
Jag..vill bara inte.




Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 20:37:39
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Your Candyman

GOD DAMN! sök hjälp dude!

2009-12-21 @ 21:31:05
Postat av: Simon

Hahahahahahaha

2009-12-21 @ 22:14:37
Postat av: Ankilika

199kr, sen fick jag 10% studentrabatt ;)

2009-12-22 @ 00:02:22
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: Adde

Shit man! You scared the shit outa' me!

Trodde du typ börjat röka, supa eller nått!

2009-12-22 @ 03:51:18
Postat av: MMM

Det är en dålig hobbit, du borde sluta med den. /MMM

2012-12-20 @ 07:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim