Julklappsbyte på Starz.

Igår hade jag, Stina, Lise-Marie och Angelica bestämt oss för att fika på Starz
och byta julklappar efter skolan.




(Här var det förut en bild på Angelica, men hon tyckte inte den var fin.
Såå..då fick jag byta ut den mot något som liknar henne istället.)


Daimtårta in my heart. ♥


Detta fick Stina av Lise-Marie.


Det här fick Angelica av Lise-Marie.


Det här fick jag av Lise-Marie.




Det här fick Lise-Marie av Angelica.


Det här fick jag och Stina av Angelica:
(hon hade inte hunnit få hem våra julklappar)

Stina hade glömt våra julklappar hemma, så dem ska hon ge oss imorgon.
Jag tog inte kort på vad jag gav dem heller.

Men det var mysigt!
Nu taggar jag jul mer än nånsin!! ^^

Kommentarer
Postat av: Ankilika

Ta bort bilden på mig äru gullig ^^

2009-12-16 @ 15:28:21
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: Ankilika

HAHAHA, söt

2009-12-16 @ 19:09:28
URL: http://ankilika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim