"To do"- lista för den närmsta veckan:

  • Skriva en engelskarapport tills imorgon.
  • Svara på sällskapsdjursfrågorna tills på fredag.
  • Köra upp för traktorkortet på fredag.
  • Vara lägerledare i Bygdsiljum lördag-söndag-måndag.
  • Tokplugga till jägarexamen som närmar sig liite för fort.
  • Tokplugga till traktorteorin.
  • Komplettera det jag har missat av datakunskapen.
  • Koreografera en dans till min egna idrottslektion vecka 11.
  • Storstäda mitt rum.
  • Samt fortsätta vara en någorlunda sansad människa.
Stressad? Jag? Var har du fått det ifrån? ^^


Kommentarer
Postat av: sandran

sv: men det kan inte vara möjligt!!! HUUR!?

2009-10-15 @ 15:48:11
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men Mikaela, den här var ju skitgammal!! jag sökte på "stressed" på Google :P

2009-10-15 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim