Pinsamt!

Igår gick jag omkring HELA dagen och trodde att det var fredag!
Detta ledde till att jag var helt övertygad om att jag skulle börja jobba klockan 9 idag, eftersom "det ju var lördag".

Klockan åtta ringde min kära syster som just hade pratat med sin pojkvän som redan var på jobbet, som hade sagt: "Asså var är Micka? Hon börjar ju klockan åtta idag?".

Jag trodde att han kanske hade sett fel på schemat eller nåt, men jag gick ändå och tittade på mitt schema en gång till för säkerhets skull.

Självklart hade han rätt.
Fick därför rejsa iväg till jobbet på tre minuter och slänga bort min frukost som jag just hade gjort i ordning.

Så nu sitter jag här, döhungrig och skamsen, till klockan 17.20..
Kul. -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim