En dag på stan med grabbarna.

Imorse blev jag hämtad av Adde, Staffan, Pettsson och Josefin, och vi drog iväg till Umeå.

Väl på stan blev jag och Staffan övergivna av de andra som ville gå till Microshop.
Då gick vi två och köpte glass istället, från den röda lilla "stugan" som står på torget.
LÄTT stans goaste mjukglass!! ^^





När jag hade köpt en väska, ett par skor, örhängen samt lite födelsedagspresenter till Adde hittade vi de andra vid Stigs fontän, och gick sen tillsammans ner till kajen där vi chillade ett tag i solen. :)







Efter att ha droppat av Josefin på busstationen och ätit på Mia´s gick vi in på Megazone en sväng. Där provade jag motorcykelspelet för första gången och kom TVÅA!
Tack Staffan för att du övertalade mig att prova, det var awesooome!!

Sen drog vi på bio, och jag, Adde, Pettsson och Kaschten såg "Änglar och demoner".
Staffan och Annika (som dök upp tillsammans med Kaschten) såg "Baksmällan".
Bra film, men man måste nog ha läst boken innan för att kunna hänga med. Dom klipper ju bort så himla mkt av originalhistorien att man blir tokig!



Anyway, det var en fett värd dag.
Dock är jag helt slut, så nu tänker jag däcka på soffan. :)

G´natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

"Dom andra två"... Vem är den andra?

2009-06-14 @ 00:49:53
Postat av: Adde

Snacka om att försköna allt :P

Vi hann typ va på halva stan medan ni va på 2 butiker

2009-06-14 @ 09:23:31
Postat av: Mikaela

Men gud förlåååt Annika! Vart det bättre nu? ^^ (A)

2009-06-14 @ 11:43:25
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh nu känns det bättre! :D

2009-06-14 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim