Barngeni (?)

Igår kväll innan det bar iväg till Robertsfors så roade jag, Ellen, Sandra och Alexander oss med att spela "Barngeni".
Ja vi vet att det är ett spel för 8-12 åringar.

Eftersom min kära syster har så vänligt avslöjat på sin blogg att jag tvekade liiiiite för länge på frågan "Är Las Vegas en spansk stad?", så tänkte jag nu avslöja hennes svar på en fråga som man kan TRO att hon skulle ha haft koll på.

Mikaela: Okej Sandra, nu kommer en lätt fråga. "Hur många lärjungar hade Jesus?"

Sandra (stensäker): TIO!
Alexander, Ellen och jag stirrar på henne och gapar.
Sandra: Eller..vanähe? Elva?
Mikaela: Är du..allvarlig?
Sandra: Ja vaddå då? Eller..tolv kanske?

Hemskt, men sant. Dock så älskar jag henne ändå. Puss på dig gumman! ^^ <3

Kommentarer
Postat av: sandran

SEN BLEV JAG JU SÄKER! xD man ska aldrig svara för snabbt..... det är ett svårt spel det där...

2009-03-22 @ 10:18:01
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ellenpellen :)

Jag fick ju lätt den svåraste frågan!

Är jorden platt?

2009-03-23 @ 16:56:14
Postat av: Anonym

Jag fick ju lätt den svåraste frågan!

Är jorden platt?

2009-03-23 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim