Snabb resumé av min vecka:

Onsdag var en bra dag. På vår vanliga onsdagsfamiljemiddag hos farmor och farfar fick vi tacos, följt av prinsesstårta (ljuvligt dekorerad av mig och min faster Pia-Maria) för att fira att min faster Petra har fyllt år. Inte dåligt. ^^


..sen är det ju inte varje dag man får ett bananfodral och en..ko.
Don't ask me why, min farmor är som hon är. ^^


Torsdag var (bortsett från att jag fick träffa min älskling) en dålig dag, eftersom jag blev en gnutta dyngförkyld. Jag tycker verkligen synd om Adde som var tvungen att stå ut med en halvdöd zombieflickvän hela kvällen.


Fredag- likadant. Jag var hemma från skolan, och spenderade hela dagen med att göra det jag gör bäst- se på TV. Eftersom jag inte heller kunde fara till Robertsfors på kvällen så såg jag istället Let´s dance med mamma. Fyyyy vad skönt att Elisabet och Tobias åkte ut! Visst, han är grym, men hon förtjänade inte att hamna bland de fyra bästa.


Ikväll kommer jag tyvärr (p.g.a. att jag är en hälsofara för allmänheten) att missa Jakobs inflyttningsfest, så det blir att se Melodifestivalen och äta mammas underbara chokladkladdkaka med daimgrädde hemma istället. Not too bad either.


..och just det; mamma är inte hemma, =vi äter middag framför TV:n och ser på hockey.
AWESOOME!



Kommentarer
Postat av: Cafelattemorsan

Den tårtan är förmodligen den vackraste skapelsen jag gjort! Måste vara för att du hjälpte mig! Ses ons? Puss

2009-03-16 @ 14:33:54
URL: http://cafelattemorsan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim