Well, isn't that a lovely surprise.

Den här synen vill man helst inte mötas av när man kommer hem från skolan sent en tisdageftermiddag. En VATTENPÖL med en VÄG under sig! Den här skulle jag alltså korsa för att kunna ta mig hem. Och just det- jag hade gympaskor på mig.

Efter en stunds övervägande så bestämde jag mig för att satsa på att gå på plogkanten.
Bra idé Mikaela! Istället för att få vatten i skorna så får du snö i dem istället. Smart! ^^

Dock behövde jag inte gå så långt innan en riddare i en blå Volvo dök upp (Nisses pappa) och frågade om jag ville ha skjuts hem. Ja tack.


Seriöst, ge mig sommar nu.

Kommentarer
Postat av: Cafelattemorsan

Men alltså hallå!? Du bad ju om en vatten pöl i förra inlägget? ;) vissa blir aldrig nöjda...

2009-03-18 @ 14:04:17
URL: http://cafelattemorsan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim