Roadtrip!

Hej!
Tänkte bara sammanfatta gårdagen innan jag börjar plugga.

Efter skolan igår grattade jag Gabriel på födelsedagen, och såg sedan på Grey's Anatomy hos faster Pia tillsammans med Sandra och Alexander.
När det var slut skjutsade Alexander hem mig och Sandra.
På vår uppfart får Alexander ett ryck.

"Jag är sugen på Ben & Jerrys! Micka, gå in och hämta tre skedar!"

Jag och Sandra trodde först att han skojjade men no, he was dead sirious.
Så jag gick in och hämtade skedar, och sedan bar det av till STAN!

Vi hann bara köra i några minuter innan vi hittade en liten pojke vid namn
Oscar Bergström på vägen.
Han frågade om han fick hänga på, vilket han självklart fick.

Thank God for "Hemmakväll" asså! Vi kom dit typ tio minuter innan det stängde, och köpte;

Den här..

..och den här.


Tack pojkar och flicka för en fett värd kväll. ^^

Nu måste jag plugga.
Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim