På tal om väder..

Vissa människor pratar om vädret.
En del pratar om skolan, eller om hur mycket plugg man har.
Andra (som t.ex. Forslundas Djurvårdstvåor) pratar om bajs.
  • När?
  • Var?
  • Hur länge?
  • Hur mycket?
O.s.v o.s.v. o.s.v.

Jag, som den ENDA normala människan i våran klass, försökte
desperat byta samtalsämne.
Dock med två misslyckade försök som följd;

"Men hörrni, nu skiter vi i det här!"
*alla asgarvar*

"Nä men asså seriöst, vi släpper det här!"
*alla asgarvar igen*

Men när jag äntligen tror att ämnet har dött ut, frågar Stina:
"Men Mikaela, visst pruttar du aldrig?"

Jag VET inte var hon har fått det ifrån, men hur som helst
så börjar alla titta förundrat på mig och fråga HUR i hela världen jag lyckas?!

Well, whatt'cha gonna do?
Man väljer inte sina vänner.

Kommentarer
Postat av: Ankilika

Som sagt, du är typ superwoman för mig

2009-11-30 @ 14:57:44
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: L

Lär mig ditt knep! xD

Postat av: L

Sv: Jag vet inte riktigt..

Postat av: L

Sv: Tack, det värmer. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim