"Man måste ju passa på att bränna sina pengar medans man har några"

Igår var jag och min kära syster i stan och shoppade.
Ja OJ vad vi shoppade!

Jag köpte:
En vit långärmad tröja (Bik Bok)
Grå knästrumpor (Bik Bok)
Jeansleggings (Bik Bok)
Svarta benvärmare (Kappahl)
Hårsnoddar (Kappahl)
En brun handväska (Kappahl)
Skor, typ högklackade kängor (Skopunkten)
En grå stickad, kortärmad kofta (Nicole)

När vi kände oss nöjda med våra inköp drog vi vidare till Stadshuset, där min f.d mentor och nuvarande danslärare hade en workshop i afrikansk dans.
Snacka om att det ryckte i dansnerven hos både mig och Sandra när trummorna gick igång!
Blev anfådd bara av att titta på ju. :P

Sandras kommentar när vi kom in i danslokalen:
"Shit, det är ju RIKTIGA afrikaner!!" XD


Väl hemma blev det mys hos farmor och farfar med fika och Körslaget.

Lätt värd dag alltså. :)
Kommer dock att sakna min andra hälft när hon åker "hem" till Luleå ikväll.
PUSS PÅ DIG SISS!! <3

Sisters in arms- Calaisa


Kommentarer
Postat av: Malou :D

Kan du inte lägga upp en bild på skorna, lät som att dom var ruggigt snygga!

2009-10-04 @ 19:52:10
Postat av: Big Sis.

Men, gumman... <3

2009-10-04 @ 22:35:59
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim