Dagens Facebook-konversation.

Mikaela Israelsson ..försöker att inte snora ner datorn ALLT för mycket. -_-

Joel Grenehed Samma förkylning som David?

Robin Marksén Hmm..hoppas jag inte smittade er. Jag har nåt som kallas stil-influensan. Snart kommer ni börja att klä er allt sämre och sämre, sluta fixa håret och få för er att ni vill jobba i församling.

Mikaela Israelsson Oh no! Jag känner redan hur träningsoverallen och platådojorna börjar se lockande ut! Aaarhhgg!!

Anders Larsson Ojoj, jag tror isf att jag är i farozonen också... (mjukisbyxor och en alldeles för stor, icke ren t-shirt med urtvättat tryck).

Mikaela Israelsson We're doomed!

Anders Larsson WAAAH! Menmen, vad gör man? ^^

Robin Marksén *Mohahahahaha...*

Anders Larsson Pffftt.. dagens andliga ledare, jag säger bara "bah"

Mikaela Israelsson Agree.

David Mellberg *snörvel*

Tur man kan vara seriös. :P

Kommentarer
Postat av: Mr. G

Full pott på den konversationen!

See you all in church!

2009-09-02 @ 18:32:45
Postat av: Andres!

Vi har fin djemenzkap

2009-09-02 @ 19:18:03
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: sandran

i miss that djemenzkap.

2009-09-06 @ 15:25:42
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim