Jag tycker bilden talar för sig själv..




Men för er som fortfarande inte fattar något kan jag tala om att anledningen till
varför Lise-Marie sprang omkring på skolan iförd kaninöron och rosa tights i tisdags
var för att vi hade klassfotografering, och temat var så klart "Superhjältar"!



Och innan ni börjar klaga- ja, Jultomten är faktiskt också en superhjälte!
Kan han inte flyga kanske?!
Kan han inte klämma sig ner genom pyttesmå skorstenar även fast han är asfet?!
Kan han inte ta sig till alla ställen i hela världen på EN natt?!

Just det.


Kommentarer
Postat av: Adde

Jag var lätt snyggare på mitt foto!

2009-09-24 @ 10:31:19
URL: http://storiesofaboy.blogg.se/
Postat av: Andres!

Trist att du inte är fet då... episkt misslyckande!



Skoja ba!

2009-09-24 @ 16:19:36
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: David

Tomtemikaelaaa!! ^^

2009-09-24 @ 18:00:24
Postat av: Ylwa

Söt tomtemor !En av mamsens ideer ?

2009-09-24 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim