"Ja må du leva uti hundra år till!" <3





Det sägs att en bild säger mer än tusen ord.
Men jag kan inte ens med fyra bilder (=fyra tusen ord) förklara
hur mycket jag älskar den här vackra flickan ovanför.

Anledningen till varför jag ville uppmärksamma det är
för att min tös fyller 18 ÅR idag!
Jag kan inte riktigt fatta det..
Di växer upp så fort di små. :']

Det känns som att det var igår som jag träffade henne på Bygdeå skola
för första gången, men det var snart TIO år sedan!

Det känns som att det var igår som hon sprang omkring
på skolgården och lekte häst, och frågade om jag ville vara med.

Det känns som att det var igår som jag gjorde allt jag kunde
för att bli bästis med den där söta flickan.
Den fina, söta, snälla, populära flickan med lockigt hår.

Det känns som att det var igår som jag stolt berättade
för henne att jag hade lärt mig hennes telefonnummer utantill.

Det känns som att det var igår som vi gick på mellanstadiet och
jag ständigt fuskade med lapparna i "Ödet-burken" för att jag
och hon skulle få sitta bredvid varandra i klassrummet.

Det känns som att det var igår som vi började sjuan,
och jag gav ifrån mig ett litet tjut av glädje när jag insåg
att jag hade hamnat i samma klass som henne.

Det känns som att det var igår som vi började på
olika linjer på olika gymnasium, och svor att vi alltid
skulle vara bästa vänner, no matter what.

Idag, två år senare, tänker jag på hur lycklig jag är att vi
har lyckats hålla det löftet, och att jag fortfarande får
ha en sån underbar vän som Ellen i mitt liv.
En som alltid finns där. Som alltid hjälper.
Som alltid stöttar. Som alltid förstår.
Och som nu är vuxen.

Grattis på födelsedagen gumman.
Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Robin

Fint :-D Jag tyck om er båda!

2010-04-27 @ 15:04:11
Postat av: Ellenpellen

Aww... Och självklart kan jag inte låta bli att börja gråta när jag läser det här! (Jag är lite för blödig för mitt eget bästa tror jag ^^)

Du är så söt!! Jag älskar dig, glöm inte det! <3

2010-04-27 @ 20:20:58
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag sitter också och gråter när jag läser det! :) Fina flickor är vad ni är.

2010-05-04 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim