Breathe in, breathe out.

Det är mycket nu.
Inte bara i skolan, utan i livet i allmänhet.
Jag har liksom halkat efter.
När jag var i England kändes det som att tiden gick superfort.
Vi kom dit, sedan åkte vi hem igen.

Först när jag kom hem insåg jag att livet här hemma inte har stått still.
Mycket har hänt. Mycket ska göras, och det ska göras NU.
Det är lätt att stressa upp sig. Ofta i onödan, ibland i nödan.
Paniken, stressen och magkatarren kommer krypande.

Då är det skönt att ta ett djupt andetag.
Tiden tycks då gå lite långsammare.

Det är lätt att glömma det ibland.
Att andas.


Kommentarer
Postat av: systra di.

sv: Dem luktar jättegott! ^^ Jag brukar stoppa dem under näsan på Alexander, men av någon anledning brukar det inte vara så uppskattat.... kanske har gjort det för ofta nu, heheh.

2010-12-12 @ 12:42:36
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim