He loves it.

David älskar att göra Rocky road. Han bara ääälskar det!
Speciellt älskar han att dela marshmallows i pyttesmå bitar.
Det är nog bland det roligaste han vet!


Djuptkoncentreradpojke_91.


Snabbt och smidigt gick det!
Inte en enda marschmallowbit fastnade på kniven
och bildade en stor, apkladdig klump som inte ville släppa taget!
Eeh..


Titta så små och fina och jämnstora bitar det blev!

- "Jag vill göra meeer! Snälla Mikaela, tvinga mig inte att sluta!"
ropade han förtvivlat.
-"Okej då, du kan få dela några fler" lovade jag.

Nej skämtåsido- jag tror inte jag skulle få honom att hjälpa
mig göra detta igen om jag så hotade honom med våld.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, jag hade velat se det där!! :P

2010-12-20 @ 20:47:37
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: David

Det är klart att jag kan göra det igen om du frågar! Jag är snel. ^^

2010-12-20 @ 21:33:17
Postat av: Ellen

Sv: Haha, faktiskt! Det är nog för att han på bilden har ett linne på sig :P Han skulle bara ha haft lite större armar så hade det kunna vara Gustav! ^^

2010-12-21 @ 19:34:34
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim