A weekend in Luläh.

I fredags åkte vi till Luleå för att hälsa på min kära syster.


I Skellefteå gjorde vi ett kort stopp på Max.
Efter att ha ätit ovanstående sak i tre dagar i rad,
(först på Max, sen på Frasses, sen på Max igen) var jag GANSKA less.
Men det gick ju ner ändå såklart.
(Man är väl inte kräsen)


Lördagen spenderade vi i Luleås många gallerior.
Jag och Sandra övervägde länge och väl ifall vi skulle köpa dessa vackra trosor.
Inte.


Det märks att man börjar bli gammal när man inte längre orkar böja sig ner
och titta på det som ligger på nedersta hyllan (pik, Sandra).


Vi åt lunch på Café Roya.


Produktplacering när den är som bäst!


Eftersom jag inte är i Luleå så ofta så passade jag på att
bränna min månadslön på "lite" saker.
Bl.a. denna jacka från Stadium.
Superskön!


Pyamasbyxor, foundation (som jag trodde var Concealer, fail på mig ><),
sminkborttagningsmedel och ett par trosor från H&M.


Strumpbyxor, två bh:ar samt strumpor från Lindex.
Tråkigt, men ack så nödvändigt!


Två sjalar från Cubus.


En ny plånbok (FETT med nödvändigt! Min gamla höll på att vittra sönder).


Örhängen..

'
..samt ett paraply från Åhléns.
Vet inte varför jag köpte det dock.
Det KAN ha varit för att det var lila.
Möjligtvis.


Kvällsfika- mammas semlor! ♥


Kvälls-kvällsfika- Sandra's kladdkaka med glass!


Innan vi åkte hem på lördag kväll lämnade hela familjen
varsitt meddelande till Sandra på hennes griffeltavla,
som hon fått av någon söt person.

Vi hade det awesome! ^^
Tack för att vi fick våldgästa dig, kära syster.
We'll be back........!

Kommentarer
Postat av: sandran

låt mig bara fylla upp kylskåp, frys och toalettpapper innan!



(och kom igen, även du tycker säkert det är bekvämt att sitta ned och kolla kläder..)

2010-02-01 @ 17:10:59
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim