Dagen-före-alla-hjärtans-dag.

Davids syster Ester fyllde år i söndags (alltså på Alla hjärtans dag).
Eftersom jag och David tyckte att hon skulle få sin högtidstag för sig själv
så bestämde vi oss för att fira Alla hjärtans dag på lördagen istället.


Dagen började med presentutdelning.
(Sovtillbehör och choklad. Han känner mig allt för väl..;))




Sedan fick han ta plats vid spisen
(ja, för allmänhetens bästa lät jag bli att laga mat).

Att få en seriös bild på honom var inte det lättaste dock..


Istället stod jag och övervägde ifall
hjärtströssel+plättar skulle vara en hit.


Det var det!


Ps. Det funkar även i mjölk utspätt med glass och hallonsylt.
Men säg inget till mamma.





Kommentarer
Postat av: Ylwa

Ähum..............

2010-02-15 @ 22:10:57
Postat av: Sensei

Whatthe!? Plättar!? NEJ!

2010-02-18 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim