Det var kanske på tiden.

Igår var en sån där dag då inget gick fel!

Jag vaknade på morgonen illpigg (hur ofta händer det liksom?).
Första lektionen i skolan hade vi prov i samhällskunskap, och det
gick så galet mycket bättre än jag hade trott!

Efter skolan träffade jag David, och han följde med mig hem.
Väl där kände vi för att vara lite extra duktiga, så Hampus lagade mat,
jag hängde tvätt och David dammsög hela huset
och dammade alla mattor- frivilligt(!!?)
(Mental note: Släpp aldrig taget om den mannen!)

Jag passade även på att hämta posten, tömma diskstället och
bädda mam-pas säng, medan Hampus tog hand om en månads utebliven strykning. Sedan städade jag mitt rum, och ställde mig
efter det och bakade en kladdkaka.

Jag tror mamma och pappa blev glada.
Speciellt pappa, när han insåg att han skulle slippa dammsuga hela huset.
(David fick en ganska oväntad kram av både han och mamma. :P)

Synd bara att man inte orkar vara så där duktig varje dag.
Men å andra sidan skulle det kanske inte uppskattas lika mycket då. ;)

Kommentarer
Postat av: L

Sv: Haha, det är lugnt, jag har ingenting emot att bjuda lite på mig själv ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim