I didn't see it coming.

På en av våra kurser håller vi på att bygga terrarium
(i kartong, så det är inte så väldigt seriöst).

I mitt och Stinas terrarium har vi bestämt att det ska bo en orm, så
när vi ska redovisa tyckte vi det skulle vara kul att faktiskt ha en orm där i.
Inte en riktig dock.
Det skulle inte vara snällt.

Så jag fick låna en leksaksorm av min kusin Benjamin,
och den tyckte mamma var jätterolig.
När jag kom hem från jobbet i onsdags och gick in på mitt rum så hade
hon gjort nåt väldigt skojjigt med den.
Hon hade nämligen lagt den i trappan till min våningssäng.

Nejdå, jag flög inte alls fem meter upp i luften.
Och nejdå, jag skrek inte alls och kastade mig själv mot dörren.
Eeeeeeller så kanske jag gjorde det.
Jag vet inte, jag har en underlig liten minneslucka från själva händelsen.



Kommentarer
Postat av: Anders

Haha, Aj lav jo mama!

2010-02-26 @ 12:19:32
URL: http://ungeherrlarsson.blogspot.com
Postat av: Ylwa

Felåt !!

2010-02-26 @ 12:19:59
Postat av: Benne

Men hallå...hur tänkte du nu?! Rädd för något du själv fixat. Öh..... ;)

2010-02-26 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim