Freitag.

I fredags förfestade jag, David, Jon, Lukas och Elias på Frasses.
(Nej vi hade inget bättre för oss)
(Ja, vi satt där i typ 2,5 timme)
(Och nej, jag tror inte jag har skrattat så mycket i hela mitt liv)


Jon kan konsten att äta.
This..


..became this.
Han är min idol.


Sedan visade han upp sina ingenjörs-skills.


Det gjorde även Lukas. Typ.
Han fick tag i en stackars plastnyckelpiga från
en Barnbox, som han slaktade med min samling av nagelsaxar.


Jon lyckades bygga en vacker ring till David m.h.a. papper, en flaskhals,
samt bitar av den slaktade nyckelpigan.
(Jons episka blogg kan ni för övrigt hitta HÄR.)


Klockan 19 drog vi vidare till Hamnmagasinet, där "Rockkarusellen" just
skulle dra igång. Bandet ovan hette "Benizakura".


Bortsett från Barefoot Monarchy så var detta
det enda bandet som var värt att lyssna på.


MINA SNYGGA POJKAR! ♥


Bandnamn är roliga grejor..

Kommentarer
Postat av: Annika

Sv: Haha fett coola vi är! Fast vi leder ;)

2010-01-18 @ 20:07:02
URL: http://malusdomestica.blogg.se/
Postat av: David

Menar du inte "Min snygga pojke"????

2010-01-18 @ 20:29:48
Postat av: Ellen

Åååhh.. Chili Cheese... Vill ha nu!!

2010-01-19 @ 11:46:40
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim