Sista skoldagen.

I tisdags var första gången på fem veckor som vi var i skolan.
Det kändes typ som att komma tillbaks från sommarlovet!

Dagen inleddes med att vi blev informerade om hur projektarbetet i trean
ska läggas upp, samt om hur vi ska få chansen att starta egna UF-företag.

Sedan skulle vi städa ur våra skåp.
Vi har två skåp var; ett där vi har alla böcker och så, och ett
i källaren där vi har våra arbetskläder mm.
Detta var vad jag hade att ta hem:


TRE blytunga Ica-kassar med kläder, två par skor, papper,
böcker, pärmar, min dator osv osv..
Hur skulle jag då frakta hem allt detta?
Med cykel, såklart.

På eftermiddagen bjöd våra mentorer oss på avslutningsfika.
Vi spelade även en, inte så seriös, matsch brännboll på gräset.









Detta var första och sista dagen i skolan för mig denna vecka.
Sedan fick jag sommarlov.
Kändes värt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim