"Uppdraget"

Idag har jag för första gången använt boken som jag
fick av min kära vän Anders i 18-årspresent, och
som jag skrev om i det här inlägget.

Jag gjorde först ett uppdrag, sen blev jag som..fast :P

Uppdrag 1: "Ha på dig något lila."
Well..det hade nog varit en större utmaning om det hade stått
"Ha INTE på dig något lila!!" XD

Uppdrag 2: "Börja räkna på 1 och se hur långt du kommer på en halvtimma."

Jag hann till 2701.
Jag tappade räkningen ungefär lika många gånger. :P

Uppdrag 3: "Klappa fem olika hundar under dagen.
Lär dig deras namn och skriv in dem i din adressbok."

Svårt? Jag jobbar på en veterinärstation. Duuh? :P

Uppdrag 4: "Bli förkyld."
Lätt. Hela världen har smittat mig.

Det var allt för idag!
To be continued..

Kommentarer
Postat av: Ellen

"skriv in dem i din adressbok"

Whaat? :P

2010-05-19 @ 14:13:03
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim