Det krävs en countrysångare..

Den där Brad Paisley (countrysångare) kan
det där med raggningsrepliker alltså.

Som t.ex. i låten "Ticks".
Där sjunger han saker som:

"In the small there of your back
Your jeans are playing peekaboo
I'd like to see the other half of your butterfly tattoo."

och

"I'd like to walk you through a field of wildflowers
And I'd like to check you for ticks.
You never know where one might be
There's lots of place that are hard to reach
I gotcha."

och

"Now, I'd hate to waste a night like this
I'll keep you safe you wait and see
The only thing allowed to crawl all over you when we get there is me."

Vilken brud faller inte för sånt liksom?!


Han kan det där med att ragga, den där Brad.


Kommentarer
Postat av: Gurvas

Brad kan sin sak ja...

2010-09-21 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim