Juldagen.

På juldagen kom familjen Mellberg på besök.
Det blev lite mer julmat, paketöppnande,
spel och många skratt. Såhär såg dagen ut ungefär:


Jag fick fria händer med juldukningen.


Middagen.


Jag vet vad ni tänker nu.
-Va? Seriöst? Julmat i dessa tider? Så nytänkande!
I know, we went a little wild and crazy there.


Efterrätt blev det också (of course).


Efter maten delades det ut lite julklappar.
Paketet ovan med det spännande rimmet fick jag av David.
(Det innehöll en fjärravtryckare till kameran, för er som inte kunde gissa det)


Vi hade lite problem med att få den att fungera, så när den
väl gjorde det så blev jag lite..ja..förvånad, är väl det rätta ordet?


Grabbarna fick varsin t-shirt av David.
Jag skulle kunna förklara vad det står på dem, men jag vill inte.
Det här är inte en sådan blogg.


Pappa fick denna grymma t-shirt av David.
På ärmarna står det "Bygdeå Boys", och på
baksidan står det "Crew", som Ni kan se.

Pappa brukar nämigen sköta ljudet på BB's spelningar,
och därför är det väl inte mer än rätt att han får
ha denna tröja på sig när han gör det!


David fick denna vackra skapelse av mig.
Nu får jag förhoppningsvis ha min Onepiece för mig själv. :P


Kläder verkade vara ett genomgående tema för kvällen.
Denna t-shirt med ett rätt så träffande budskap fick jag av familjen Mellberg.

Jag vet att det har varit ett jultema på de flesta av mina inlägg
på sista tiden (av förklarliga skäl), men nu är jag beredd att gå vidare.

U with me?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, jag älskar rimmet på paketet från David, det rimmar liksom inte alls! XP ^^

2011-12-27 @ 20:41:21
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: David

Jag är med dig! :D

2011-12-28 @ 03:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim