Julen 2011.

Julen spenderades i år i Bygdeå.
Först åt vi hos farmor och farfar, innan vi
gick över till min faster och hennes familj för
att se på Kalle Anka och öppna paketen.

Här kommer i alla fall några bilder från dagen!


Hos farmor och farfar.


Stor bror, liten mor.


Maaat'n!




Hos familjen Simonsson. Här ser vi på Kalle, och hälften av oss
har STORA problem med att hålla oss vakna (ja, jag tillhörde den hälften).


Sen kom JULTOMTEN!
(Pluspoäng om Ni lyckas gissa vem det är)
(Ellen borde kunna känna igen honom)
(Ledtråd- Han hade häng på byxorna)


Pepparkakskladdkaka!


Kvällen avslutades med julbön påå kapellet i Bygdeå.


Brasset spelade några låtar..


..och familjen Olsson spelade och sjöng.

Bilden från juldagen kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hmm.. jag borde känna igen honom och han hade häng. .

Min första tanke är Sunkan..?

2011-12-27 @ 13:15:14
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim