Hampus 16 år.

Jaja, jag vet att jag ligger efter.
Men i alla fall så fyllde lillebror 16 år förra veckan.
Usch säger jag bara. När blev han tillräckligt gammal för
att börja ÖVNINGSKÖRA?!?! :S

Hur som helst så firade vi dagen med:

Paket på sängen.

(Han må fylla 16, men jag finner det underbart att
han fortfarande har "Tarzan"-påslakan. :})


Gofika till frukost.


Manlig bordsdukning.


Tjocka släkten.


Mammas choklad- och vindruvstrifle.

NOMNOM!

Samt ett födelsedagsbarn som vägrade vara med på bild.

Tro inte att jag inte försökte.
Jag har ungeför åtta till såna här bilder. :P

Grattis kära bror, om än i efterskott!
Jag älskar dig, helt enkelt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim