Mitt 2010, del 2

Här kommer fortsättningen som sammanfattar mitt 2010!

Juli


Jag tog Ä-N-T-L-I-G-E-N körkortet!!


Jag var på Lappis, där många trevliga saker hände. ;P


Jag spenderade även en vecka på Gran Canaria
med Lise-Marie och hennes familj.

Augusti


Två av mina bästa vänner kärade ner sig i varandra. ♥


Jag firade min vän Amandas 20-årsdag i
Flarken, tillsammans med dessa filurer bl.a.


Jag påbörjade mitt tredje och sista år på Forslundagymnasiet.

September


Jag körade bakom Frank Ådahl.


Jag klädde ut mig till lejon inför skolfotograferingen.


Jag och David firade ett år.


Jag fick veta att jag skulle få åka till England
på fyra veckors praktik på Cotswold Wildlife park!

Oktober


Jag hittade ALLA kontroller på orienteringen.
Förförstagångenihelamittfriggin'liv.


A.M.D uppträdde på Ånäsets "Världens barn"-gala.


Jag beställde min studentmössa.


Jag upptäckte att himlen på jorden kallas "Choklad-och vinbärstrifle".


Jag fick kräla under rasmassor på Umeå flygplats
och bli uppletad av en räddningshund -på lektionstid!

November


Jag åkte till England med Lissan, där vi praktiserade i
fyra veckor på Cotswold Wildlife park.
(Jag bodde där den röda pilen pekar)


Jag såg ett lejon irl för första gången.
På riktigt nära håll dessutom!


Jag köpte min studentklänning i Oxford.


Jag åt Fish'n'chips för första gången.


Jag besökte min första engelska pub på Lissans 18-årsdag.
Eller ja, min första pub ever faktiskt. :P

December


Jag fick lösnaglar för första gången.


Jag firade jul i Sorsele, i -33 graders kyla.


Jag fick min första egna kamera.


Jag fick en ny favoritfilm.

Jag besökte även Unite 2011 i Örnsköldsvik.
Men det skriver jag mer om i nästa inlägg!


Detta var alltså mitt 2010, lite kortfattat.
Det är helt sjukt vad man hinner med på ett år!
Ändå så har jag inte ens tagit med hälften av allt jag gjort..

Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim