Unite 2011.

I fem år i rad har jag besökt en nyårskonferens som kallas Unite.
Konferensen hålls på olika ställen i Sverige varje år.
Hittills har jag varit på den i Luleå, Lycksele, Umeå och Skellefteå.
Senast i lördags kom jag hem från den femte konferensen
som hölls i Örnsköldsvik.

Här kommer några bilder från mina fyra dagar där. :)

Onsdag:


Bilen var fullproppad med packning för SEX personer.
Ellen, Gustav L, Virro och Albin åkte med mig.


Väl framme i Övik mötte vi upp detta gäng på "Tre kronor".


Andreas hade med sig magnetkulor som blev veckans tidsfördriv.
Här har han gjort ett vackert halsband till Gustav. :P


Gruppen "One way" dansade på kvällsmötet.


Klockan 22 började "Konsertkvällen" med tre band som spelade.
Bl.a bandet "Wake up"..


.."Tillit"..


..och "Wonderland".

Torsdag:


Gustav, Ellen, Joel, Andreas, David och jag lunchade på Max.


Herr Grenehed (aka Joel).


Andreas ställde upp i pingisturneringen, och kom hyffsat långt!


Här har Andreas gjort ännu ett halsband till Gustav.
Väldigt manligt, ja.


På kvällen var det "Singer/songwriter"-kväll, med tre olika band.
Här spelar Paulina Palmgren med band. Grymt duktiga!

Fredag:


Jag, Andreas, Adde, Rakel, Gustav och Joel lunchade på Subway.


Gissa vilken mat som är Gustavs och vilken som är min? :P


Här har alla gjort sig snygga till nyårsfesten.
Fina pojkar eller vaaaaad? :D


Ellen fick ta en bild på mig och min heta pojke. ^^


Ze gäng.


Nyårs-trerätters-middag!


David och Albin.


Rakel och Adde.


Tolvslaget!

(Efter denna bild dog min kamera, så jag kunde inte
ta några fler bilder den kvällen/natten. ><)

Lördag:


Sista fikat innan hemfärden.


Virro (t.v) hade dygnat, och var därför liite för trött för sitt eget bästa. :P


Sliten Micka is sliten.

Detta var alltså min vecka på Unite i några bilder.
Jag har fler också, men på de flesta bilderna så satt vi och åt.
Kanske inte så kul för er att titta på tänkte jag. :P

Hur som helst så hade jag sjukt kul!
Jag hoppas verkligen att detta inte var min sista nyårskonferens!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Paulina som sjöng gick samtidigt som mig på Kaggeholm.. ;)

2011-01-02 @ 19:04:53
URL: http://www.soffelia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så skulle gissa att resten av hennes band oxå kommer från Kaggetiden... ;)

(glömde skriva klart förra inlägget) :D

2011-01-02 @ 19:06:17
URL: http://www.soffelia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Det är klart jag vet hur grym hon är! ;)

Hon har en fantastisk röst... :)

2011-01-02 @ 23:38:08
Postat av: Linusalbertine

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-09-26 @ 07:16:28
URL: http://linusalbertine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim