expect it the least, appreciate it the most.

För ett tag sedan när jag satt på jobbet fick jag
ett meddelande av min kära vän Ellen, där det stod:
"Om jag var du så skulle jag gå förbi och kolla innehållet
i din brevlåda på väg hem från jobbet. Just sayin'."


Tro ni jag blev nå nyfiken eller?
Svar: JA!

Så nyfiken att jag bad mamma gå till brevlådan,
hämta innehållet och komma och lämna det till mig på jobbet.
Orka ha tålamod liksom? :P

Detta var i alla fall vad jag fick:





En bild (som min vän Rakel har tagit),
föreställande mig och världens finaste Ellenpellen.
I paketet fanns även ett brev med ord så vackra att
jag började böla som den kvinna jag är.

Hur som helst så ville jag bara säga
att jag har jordens bästaste bästa vän.
Nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Ellen

2011-07-12 @ 10:37:35
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Anders!

A to the W to the W

2011-07-12 @ 10:40:15
URL: http://alarsson.tumblr.com
Postat av: Linnéa H

Otroligt vacker bild på er!!! Såå fint och omtänksamt att posta det till dig! =)

2011-07-12 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim