Micka strikes again.

Typiskt mig. Redan i rubriken ljuger jag.
För när jag var och bowlade med Martin och Jonatan
i tisdags så gjorde jag då ALLT annat än att strikea!

Förra veckan bowlade jag också, men då piskade jag sönder!
Nu vet jag inte vad som hände.
Jag fick inte en spärr ens på två rundor.
Men det viktigaste är ju inte att vinna utan att kämp..nä.
Jag kan inte ens säga det.

Nåja, ni får roa er med att se några bilder
på folk som faktiskt KAN bowla istället.


En Martin och en Jonatan.


Vi hade lite problem med att få ner "tjejkanterna".


Jag skulle inte vilja stå ivägen för Jonatans klot (som kastades i 42 km/h).
Käglorna bara sprutade åt alla håll.


Martin var inte sämre han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim