One in a million.

Jag har förstått nu, att en bästa vän
inte är något man ska ta för givet.

Långt ifrån alla har en person i sitt liv som man kan prata med om allt.
Långt ifrån alla har en person i sitt liv som kan veta hur man
känner och mår, bara genom att titta på en.
Långt ifrån alla vet, att en äkta vän är någon som ger- inte tar.
Någon som glädjer- inte sårar. Någon som uppmuntrar- inte skuldbelägger.

Därför vill jag att du ska veta vännen, att du betyder mer för mig
än jag kan beskriva med något så futtigt som ord.
Jag kan inte. Det går bara inte. För du är alldeles för viktig för mig.
Jag älskar dig alldeles för mycket.

Jag tänker aldrig släppa taget om dig.
Du som känner mig bättre än jag känner mig själv.
Du som är min bästa vän.



Foto: Rakel Granlöf


Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Men.. vad du är söt <3 Och nu fick du mig att gråta på jobbet! Jag älskar dig :']

2011-06-21 @ 20:10:05
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim