To sum it up.

"Vad har jag gjort i helgen då?", undrar ni.

Jaadu..i fredags var det Selah-övning och innebandy,
sen följde min pojk med mig hem.

I lördags var jag på smyckesparty hos min faster Pia, och träffade
min ingifta farbror Davids lillasyster Hanna (puh, det där blev krångligt).
Under tiden var älskling hemma hos oss och spelade x-box.

På kvällen drog vi till Lövånger där Selah sjöng, och
jag och min vän Adrian höll i lovsången.
Efteråt var det häng på galgbacken där jag fick träffa bästa
ANDERSCH för första gången på superjättelänge!
Han bjöd på kakor. I like him.

I söndags var det möte i Bygdeå.
När det var slut gick jag och David hem och chillade,
ända tills klockan sju då vi for till familjen Emilsson
och åt tårta för att fira Adrians lillasyster Majas födelsedag.
Fett= gott.

Fullt upp med andra ord!
As usual.



Många bollar i luften.

Kommentarer
Postat av: A D (Harley Davidsson)

Öh, hej, är jag din vän?

2011-03-28 @ 12:18:20
Postat av: Micka

Haha, tydligen så är du det! :P

2011-03-28 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim