Blodomloppet 2011.

Igår gick det årliga Blodomloppet av stapeln.
Jag deltog i ett lag från pappa och mammas jobb istället
för mamma som var sjuk, så jag skulle gå 5 km.


Uppladdning på Frasses.


Jag var mer peppad än jag såg ut. :P


Några fler människor hade också hittat dit.
Hela Västerbotten ungefär.

Jag lyckades tappa bort mina lagkamratar innan starten,
men lyckades som tur var hitta personalen från Dalkarlså folkhögskola
(däribland min faster Pia), så jag gick med henne istället!


Nöjd faster efter den lilla "promenaden".

Jag hittade även några kändisar på VK's hemsida:

En Kriko.


En Brita.


Två Emilsson:ar.

Det var faktiskt mycket roligare än jag hade trott,
och jag är gärna med nästa år igen! Fast då är målet
att springa 5 kilometer istället för att gå.

Ja. Drömma kan man ju alltid. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim