"Sunshine, Suntea..same shit."

I 20-årspresent fick David en sk "Wake up"-light.
Ni vet en sån där lampa som lyser starkare och
starkare för att simulera en soluppgång, och sen
ska man vakna helt utvilad och trevlig.

Anyways.

Jag har insett att jag inte behöver en sån lampa,
för jag har den funktionen inbyggd i kroppen.

Allt jag behöver göra är att dricka en kopp te efter klockan
åtta på kvällen. Morgonen efter vaknar jag ungefär
20 minuter innan jag ska stiga upp av att jag är kissnödig.
Jag blir sedan mer och mer kissnödig, och när klockan äntligen
ringer så är jag redan superpigg. Sur och otrevlig, men superpigg.

Mycket praktiskt.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men vad långt hår du har fått!!!

Vad använder du för schampoo, blir det aldrig trassligt? ;)

Det blir det för mig, och jag har inte ens långt..!

2011-11-22 @ 16:47:14
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/
Postat av: Lissan

Sv: Jag vet att man inte ska vara kräsen när det kommer till jobb, men det känns inte som att Telecenter är min grej ^^,

Postat av: Linnea

låter onekligen mycket praktiskt!

2011-11-25 @ 17:01:12
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim