the little things.

5 saker som gör mig ännu mer övertygad
om att jag har världens bästa pojkvän:

  1. Det faktum att han TYCKER OM att dammsuga, och
    ofta erbjuder sig att göra det när jag ska städa mitt rum.
    (Han vet att dammsugning är det värsta jag vet)

  2. Det faktum att han manglade en hel hög med lakan
    igår så jag slapp, bara för att han såg hur less jag var.

  3. Det faktum att han klev upp kl 7.30 med mig imorse
    och gjorde frukost till oss båda, trots att han inte
    behöver åka till jobbet förrän kl 14.30 i eftermiddag.

  4. Det faktum att hade gräddat plättar till oss
    när jag kom hem på min lunchrast idag.

  5. Det faktum att han ofta gör allt detta och tusen
    andra saker utan att jag ens behöver be honom.

    If that ain't love, I don't know what is. ♥

Kommentarer
Postat av: David

Du är söt. :)

2011-10-31 @ 14:26:41
Postat av: carin

Du må va rädd om denna grabb,Kram

2011-11-01 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim