The reason.

Jag vet, och ni vet, att jag suger på att blogga här.
Det är betydligt mer liv på min bröllopsblogg.
 
Anledningen till att det tar emot att skriva något
här är att jag är så less på min bloggdesign.
Det är sant, det sitter inte djupare än så!
 
Nu är jag ju dock född med två vänsterhänder (ni fattar?),
så jag är inte kapabel att göra något åt det. Därför vädjar
jag nu till er läsare- vem som helst. HJÄLP MIG!!!
 
Annars lär det fortsätta vara lika dött här som det har varit
de senaste veckorna/månaderna, och det vill ni väl inte?
 
Tack på förhand, önskar en tekniskt efterbliven bloggare.

Kommentarer
Postat av: Lissan

And i just want you yo knooooow
I've found a reason for meeeeee
To change who i used to beeeeee
A reason to start over neeeew
And the reason is yoooouu

Postat av: Lissan

Jag kunde inte låta bli, det var det första jag kom att tänka på när jag såg namnet på inlägget ^^,

Svar: Haha, ja jag tänkte också på den såhär i efterhand. ;D
Mikaela Israelsson

Postat av: Linnea

det finns ju att ladda ner massa färdiga layouter om du typ googlar: bloggdesigner för blogg.se!!
Om du behöver mer hjälp så googla fram någon och kopiera länken också skickar du den och dina inloggningsuppgifter till mig så kan jag fixa det!!

Svar: Tack för tipset! Jag hittade faktiskt en mall som jag gillade! :D
Mikaela Israelsson

2012-08-06 @ 21:32:38
URL: http://makeuptheworld.blogg.se
Postat av: systeryster.

Men hörröh. Säg ba till så fixar vi något fort!

Svar: Tack för all hjälp darling!
Mikaela Israelsson

2012-08-07 @ 11:32:19
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim