Bilder på lägenheten.

Ja. Som jag skrev igår så hade jag lovat att lägga upp bilder på lägenheten, men det blev inte av för jag hann inte fota den innan det blev mörkt ute. Idag kom jag dock på att jag faktiskt tog kort i måndags när vi flyttade in, men i flyttkaoset hade jag glömt det! Så här har ni dem om ni är nyfikna. ^^
 
Det är dock inga bilder som gör lägenheten rättvisa, men man får ändå en uppfattning om hur den ser ut.
 
KÖK


VARDAGSRUM

BALKONG

BADRUM

Och det bästa av allt:

EN WALK IN-CLOSET!!!
Visst. Det är inte är superstor walk in-closet, men den gör mig inte mindre lycklig för det. ;D
 
Nu när ni vet hur lägenheten ser ut kanske ni till och med vågar komma och hälsa på? Vi är glada för gäster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim