"Jullov"

Mitt "jullov" kunde faktiskt inte ha börjat bättre än såhär. Men innan jag berättar om min dag kanske jag bör förklara varför jag valt att använda mig av citattecken runt ordet "jullov". Det är helt enkelt för att jag anser att en tidsperiod över julen där man slipper föreläsningar men måste skriva en rapport, hålla träningsdagbok samt plugga till en GASTRONOMISKT STOR TENTA inte förtjänar att kallas för Jullov.

Anyway. Jag har trots min bitterhet över detta haft en väldigt bra dag. Jag och David kom till Bygdeå kring kl 18, och åkte direkt till min faster där släkten hade samlats för pysselkväll. Knäck kokades, rischoklad tillverkades, och jag och småkusinerna gjorde marsipanfigurer för brinnande livet.

Efter det hann jag även träffa världens bästa Adrian. En bra avslutning på en bra dag med andra ord!

Morgondagen kommer bli minst lika bra, då den bland annat kommer innehålla pepparkakshusbakning med min efterlängtade grek Andreas! Oh joy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim