Året var 2011, del 2.

Fortsättning på detta inlägg.

13. Familjen Israelsson hade garageloppis.


14. Jag sade adjö till världens bästa Andreas.


15. Jag köpte en Nikon D90 (bästa köpet ever).


16. Jag hälsade på systeryster i Luleå.


17. Jag hjälpte min vän Adrian att spela
in en musikvideo till en av hans låtar.


18. Jag och David firade 2 år.


19. Pappa beslutade att David var svärsonsmaterial.


20. Jag köpte min första Onepiece. Ett mycket bra beslut.


21. Jag besökte Leo's Lekland för första gången.


22. Jag bjöd David på en hotellhelg i Piteå.


23. Jag fick en bild publicerad i Mellanbygden för första gången.


24. Jag och Andreas byggde jordens mest misslyckade pepparkakshus.


25. Jag och Adrian lade upp en låt vi gjort på Youtube.

Jag har nog gjort mycket mer än så,
men det tänker jag inte tråka ut er med!

Now let's just hope that the best is yet to come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim