last week.

Nu är jag tillbaka på bloggen kära vänner.
Det blev visst bara ett inlägg förra veckan,
men jag skyller på att jag låg hemma i feber och
inte direkt kände för att hänga framför datorn.

Därför tänkte jag nu ge er en kort
sammanfattning av min vecka.

Måndag:
Febern var som högst, och jag mådde pyton.

Tisdag:
Låg hemma och tyckte synd om mig själv.

Onsdag:
Min älskade kör Selah hade konsert i Robertsfors
(vilket jag alltså missade). Men alla som var där
sa att de var jätteduktiga, så det kändes ändå bra!

Torsdag:
Jag var hemma en dag till för att vara säker på att
febern skulle gå ur kroppen, och gjorde inte så mycket.

Fredag:
Jag mådde äntligen bättre, vilket innebar att jag kunde
vara med på ungdomarnas sommarfest i Robertsfors.
Vi åt paj i mängder, lekte lekar både inne och ute och
hade allmänt trevligt. En bra avslutning på terminen m.a.o.

Lördag:
Tog en ordentlig sovmorgon till dess att min kära vän Ellen
kom på besök. Vi tittade på årets balbilder på VK's hemsida,
fikade, Ellen fyndade en vattenkokare och en micro i vårt förråd,
vi åt middag, promenerade till Ica och inhandlade detta, och såg
sedan på film resten av kvällen ("The Vow" och "New years eve").
En sjukt bra dag med andra ord!

Söndag:
Jag var med David, och spenderade större delen av dagen
med att packa, slänga och sortera grejer inför flytten
som förhoppningsvis kommer att äga rum i höst.

Denna vecka står studentfirande, massage
och eventuellt ett biobesök på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim