Scratch map.

För ungefär en vecka sedan köpte jag en försenad
födelsedagspresent till mig själv. En s.k "Scratch map".

När man får kartan är alla länder täckta av en guldfärg
som man, likt på en trisslott, kan skrapa bort i takt
med att man besöker de olika länderna.

Jag tyckte att det var en kul idé, eftersom
jag ändå varit i fem olika länder.
Grejen är den att jag tydligen lyckats
åka till de absolut MINSTA länderna som
finns, så man ser knappt var jag har skrapat.

Fail. :P







Men nu har jag ju ännu en anledning att resa mer. ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart hittar man en sån fräsig karta? :)

2012-05-03 @ 15:39:54
Postat av: Jeanette Karlsson

En sån vill jag med ha!

2012-05-03 @ 15:48:25
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/
Postat av: Anders

Amerika är stort, komsi komsi!

2012-05-03 @ 18:42:50
URL: http://andersanekdoter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim