2012- ett kärlekens år.

Som rubriken antyder så har detta verkligen varit ett kärlekens år. Jag tror aldrig jag har upplevt ett år där så många i min närhet har förlovat sig! Efter att jag och David förlovade oss i mars så har inte mindre än TOLV par i vår närhet gjort detsamma! Bara två par den här veckan!! Jag själv är ju en riktig sucker för allt som har med förlovningar och bröllop att göra, så jag har verkligen haft ett bra, romantiskt år! ;D
 
Vi får väl se vad 2013 har att erbjuda, men jag har svårt att tro att det blir lika många som i år. Men den som lever får se!
Jag vet då om minst fyra bröllop som kommer äga rum nästa år i alla fall..♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim