Liten uppdatering.

Kom just tillbaka till Norrbotten efter en mysig helg hemma i Bygdeå. Jag hann både umgås med familjen, äta middag med dem hos familjen Mellberg, fira ett födelsedagsbarn, träffa kompisar och sjunga med bästa Adrian. Det kändes bra att få träffa alla igen, känns som att det blir längre och längre mellan gångerna nu.
 
Dock så åker jag hem igen redan i helgen, eftersom jag och Adrian ska spela/sjunga på CM3's julkonsert i Robertsfors på söndag. Det ska bli roligt! Hoppas bara att jag håller mig frisk till dess..! Innan konserten ska vi även hinna med att fira 1:a advent hemma i Bygdeå, vilket är en av årets höjdpunkter. Nu börjar julstämningen krypa sig på!
 
I övrigt är det prick EN VECKA kvar nu tills vi får nycklarna till lägenheten! Gissa om vi längtar!! Sedan kan vi börja ta emot gäster på löpande band. Någon som är frivillig? ;D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim