More days like this.

Den här dagen har verkligen varit bra på alla sätt. Den började med två lättsamma föreläsningar med världens bästa lärare (Jenny), därefter lunch, och slutligen ett 45 minuters konditions-/styrkepass med hela klassen som leddes av Jenny.
 
Så nu har jag just duschat och är sådär härligt slut som man bara blir efter ordentligt träningspass. Jag föredrar alla gånger detta framför den tröttheten man drabbas av efter en heldag med föreläsningar!
 
Senare ikväll ska jag packa, för i helgen åker jag och David hem en sväng. Känns gött. Jag har faktiskt lite hemlängtan, för nu var det ett tag sedan jag var där! Så Bygdebor- håll er i trakterna i helgen så kanske vi ses! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim