Nästa gång blir det Paltserian, tjejer!

Det känns som att majoriteten av alla inlägg jag har skrivit på sista tiden handlar om mat. Men det är liksom det jag gör nu för tiden- äter, sover och pluggar! Såå..get used to it. :P

Ikväll lade jag dock pluggandet åt sidan en stund, och åkte med tre klasskompisar och åt pizza. Sjukt gott, och sjukt trevligt sällskap!

Mitt i maten kom vi in på ämnet "palt". Inte nog med att jag fick lov att förklara för mina kära sörlänningsvänner vad palt egentligen bestod av, men de trodde dessutom att jag skämtade när jag sa att det finns något som kallas "paltseria" där man bara serverar palt. Nåja. Jag ska nog få dem att besöka den restaurangen innan vi tar examen. That will be my mission.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim