Ännu en fullspäckad dag.

Imorse var det tänkt att vi skulle ut och åka skoter, men då det var världens snöstorm bestämde jag och mamma oss för att ta en sväng till Fyndet istället (second hand-butik i Ånäset). Och fyndade gjorde jag! En fin skål i glas, fyra tavelramar som jag ska sätta upp i ett fint "kollage" och en fin, blå gammal trälåda som jag har tänkt förvara tidningar i.

Därefter åkte vi hem och hann bara äta lunch innan det bar iväg till Adrians 20-årsfirande, som innehöll paketöppning, trevligt folk och massor med fika! Nu kommer snart halva släkten och några av mina älskade vänner för att se Melodifestivalen och äta semlor. Det blir mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim